kyumin fanart
 
 
 
kyumin land

kyumin fanart

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 18:25 - سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:,

یوهاهاها

بازم سلوووووم

یذره جیغ بکشید

عررررر

خب سریع میرم سره اصلش !

امیدوارم زنده بمانید =|

این سری فنارتاییه که خودم جمع کردم ! همشون کار یه ادیتره ! حتما اسمشو شنیدید FUKO

به قول بهار جفتم  یه چیز دیگه =|

خخخخخخخخخ

یک

دو

سه

شروعععع

واهاهاهایییییی عررر

این یکی خودش مخصوص جوی دیه ! جیییغ

 

 

واهاهاهایییی کیومین موزیکالللله این جیغغغغغغغ

 

 

ای جانننن خرگوششو بخل کرده بخابن =)))

 

 

هیوک کجایییی توت فرنگیییییی =|

 

 

واااای دلم انقد واسه مومنت کیومین تنگه =( صدای مینننن

 

 

 

آخی  .... بخلش کرده ... واییی فشااار آرامشششش

 

 

یوهاهاهاها ! کیو دویللللل ... جیغغغغ

 

 

 

اون چیه لا دهنشون ؟=| دستماله ؟ کیومین  دستمال خور

 

 

باز اون چیه لا دهنشون ؟ =|

 

 

وای انقد اینو دوست دارم .... انقد دوس دارم .... انقد دوس دارم  =|

 

 

این بعد بوقه =| لباس ندارن چشاتونو ببنیدن =||||||||||||||||| لامصب انقد هیزم دارم زیر پتورم میبینم =|

 

 

بازم کیومین موزیکااااال .... کلا زوج موزیکالی عشقههههههه

 

 

مفهوم اینو نمیفهمم =| فهمیدیدن به منه بیچارم بگید

 

 

 اوه مای گاد ! اسپای کاپل .... یوهاهاها

 

 

واییییی دلم خاست ! مینی مو بلوند =( الان موی مشکیشم نداره ... خدا هعییییییی

 

 

آخی کیومین تو هوای سرد =| الان من نمیگفتم که نمیفهمیدید اونجا سرده =| حالا اینو بیخیاللللل ! واین کاپلللللل ! به یه تیکه ی به من نزدیک نشو میخوره =)

همینجوری دارم لو میدم -___-

 

 

 

واییییییییی اینجاااااا کیومین دو ره می ! کوچولوووو ... مومنت بخلشووون

 

 

 این تفنگ من کووووووووووووووو

 

 

اوه مای گاد ! این تیکه ی زمان ساری ساری ... هیچول کانگینو هیوکو مین دختر شده بودنننن ! با این این که همش کاپل فرعی بود پر بود از کیومین =|

 

 

اییننننننن عشقههه .... یهو صورتاشون جلو هم ظاهر میشه =|

 

 

مینی با بالش =| جلل خالیق

 

 

وایییییی این سوپر شووووو ! خخخخ عشق بودددددددد

 

و در آخر کادو های من ! واین کاپل =) کیومین من ! هعییییی

 

 

خببببببببببب این بود کادوهای من !

عکسا خیلی با کیفیته ها ! از سایت اصلی گرفتم =|

خخخخخخخ

کجا

هنو مونده خخخخخ

هنوز دیوونه بازیای من ادامه دارد

والا نمیدونم واسه کامبک ذوق کنم یا روز کیومین =|

 خبببببببببب این قسمت مخصوص خودم بود ... بیاید پایین تا بیشتر کشته دهیم یوهاهاها 

 

 

خب باز سلوووووووم =|

اینا فن ارتاییه که به  دستمون رسوندن !

اولش سه تا فنارت از طرف سعید خان که برامون کشیدن ^____^

انقدم خوشگله منه دختر اعتماد به سقفمو از دست دادم =|پ

وای خودا خیلی نازهههههههههه

واییییییی خدا عشققققققق مرگگگگگگگگگگگ  بریم بمیریم

 

 

جووووووووووننننننننننننننننننننن  مرگگگگگگگگگ آرههههههههههه کیومیننننننننننن تو واننننننننننن ! وای نفس کم آوردم =|

 

دستش درد نکنه خیلی قشنگ ^______^

زحمت کشیدی

 

تمامید =|

نهههههه نرووووووو شوخی کردم =|

والا من فقط چار صفه ورد لینکه عکس دارم =|

خدا بهتون رحم کنه

این  سری فنارتای جیگره کیومینه !

آدم باهاش جون میده =|

شمین جان عزیزم فرستاده =)))))
دستش درد نکنه که باهاشون واقعا حال کردم

خب بفرمایید دیدن کنید

و حالا مین دویل میشود =|

 سلفی از زمان کیومین مد شد =|

 

 

 به شخصه با این مومنت جیغ میزنم -____-

 

 

اونجارو چی کار داره =|||| خخخخ

 

 




بازم واین کاپل =|










یوهاهاها



اینم مخصوص امروزهههه










لباس پوشیدناشونو عشقههه ... کیو هم که لالا











اینم آخریش =|
چووووون دنباله کیوعه

یوهاهاها

خبببببببب

تمومید !

اینام فنارتای شمین بود

بازم تشکرررررر


آخیشششش تمومید
نه
نه صبر کن =|

خخخخخخ اینم بهار جفتم رسوند =)))))
وای چخد نازههههههههههههههه
جییییییغغغغغغغغ

خخخخخ
خب دیگه تمومید
امروز یکی از بهترین روزامه
با اینکه حالم یهو بهم خورد
ولی بازم بهترینشه
فنارتای عشق منننن تقدیم به شما
با عشق براتون عاپ کردم
و اینکه
میدونید که فنارتای من معروفه خخخ
بازم تشکر از شمین جونمو آقا سعیدو بهورم
ممنوننننننن
دوستون دارم
شب خوبی داشته باشید
سارانگهههههههههه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین